Chcete poskytovat vynikající mezinárodní zákaznický servis? Zde je 8 tipů, které vám pomohou začít!
Je zřejmé, že zákaznický servis je pro každou firmu velmi důležitý. Ještě důležitější je však poskytovat vynikající zákaznický servis, pokud jednáte se zákazníky z celého světa. Koneckonců se jedná o trh se specifickými potřebami a požadavky a je velmi důležité se jimi řádně zabývat, abyste zajistili spokojenost svých mezinárodních zákazníků. Při poskytování mezinárodních služeb zákazníkům je třeba vzít v úvahu několik dalších aspektů. Zde je osm tipů, které vám pomohou uspět:

1. Přeložte a lokalizujte svůj obsah
Jednou z nejdůležitějších věcí, kterou můžete udělat pro poskytování skvělých služeb mezinárodním zákazníkům, je lokalizovat svůj obsah. To jednoduše znamená překlad do různých jazyků. To znamená, že je třeba zajistit, aby byl obsah relevantní a užitečný pro zákazníky v různých zemích a kulturách. Veškerý obsah webových stránek můžete snadno přeložit pomocí Clonable.
2. Najímání mezinárodních zástupců zákaznického servisu
Dalším způsobem, jak zajistit kvalitní mezinárodní zákaznický servis, je najmout zástupce zákaznického servisu, kteří znají kultury a jazyky cílových trhů. Díky tomu mohou snáze porozumět vašim zákazníkům a navázat s nimi kontakt.
3. Použijte službu Google Analytics ke zjištění potřeb mezinárodních zákaznických služeb
Služba Google Analytics může být cenným nástrojem pro pochopení potřeb vašich zahraničních zákazníků. Když se podíváte na to, z jakých zemí pocházejí, jaký jazyk používají a na kterých stránkách tráví nejvíce času, můžete lépe zjistit, jaké změny je třeba provést ve vaší strategii služeb zákazníkům.
4. Využívejte drahých překladatelských služeb, pokud je to nezbytně nutné.
Někdy, když je to nutné, může práci stejně dobře odvést strojový překlad. Pokud se tedy nejedná o něco, co musí být naprosto dokonalé, není třeba utrácet.
5. Outsourcování mezinárodního zákaznického servisu
Outsourcing je skvělý způsob, jak poskytovat vynikající mezinárodní zákaznický servis, aniž byste museli najímat a školit spoustu nových zaměstnanců zákaznického servisu. Existuje řada společností, které se specializují na poskytování zákaznického servisu společnostem se zahraničními zákazníky.
6. Použijte software pro překlad umělé inteligence pro své e-maily se službami
Pokud hledáte způsob, jak poskytovat skvělé mezinárodní služby zákazníkům, aniž byste museli utratit spoustu peněz, měli byste zvážit použití softwaru pro překlad umělé inteligence pro e-maily s podporou. Tento typ softwaru je určen k rychlému a snadnému poskytování přesných překladů.
7. Používejte sociální média
Sociální média jsou vynikajícím způsobem, jak zůstat v kontaktu se zahraničními zákazníky. Ujistěte se, že jste přítomni na hlavních platformách sociálních médií a spravujete je v různých jazycích. Takto můžete své zahraniční příznivce informovat o nabídkách, nových produktech a dalších důležitých novinkách.
8. Nabídka chatu a videohovorů
Využijte živého chatu a e-mailové podpory. Díky tomu se mohou zahraniční zákazníci snadno a rychle spojit s vaším zákaznickým servisem bez ohledu na to, kde se nacházejí. Pokud chcete se svými zahraničními zákazníky vést osobní konverzaci, nabídněte videohovory prostřednictvím nástrojů, jako je Skype nebo Zoom. Takto můžete svým zákazníkům pomoci způsobem, který je pro ně nejpohodlnější.