Jak překlady přispívají k marketingu muzeí
Používání překladů jako muzeí? Je to skvělý způsob, jak zvýšit dosah a dopad muzeí. Zejména pro malá a středně velká muzea s omezenými zdroji a personálem se může zdát efektivní využití překladů náročné. Přesto překládání obsahu nabízí řadu výhod, které mohou výrazně zlepšit vaše marketingové úsilí. A nemusí to být složité díky aplikaci Clonable .
S Clonable je možné pracovat efektivněji a soustředit se na marketing a personalizaci, místo abyste trávili drahé hodiny řízením projektu a stříháním a vkládáním překladů do CMS.Jaké jsou výhody překladu webových stránek vašeho muzea?
Oslovení širšího publika
Mnoho nizozemských muzeí navštěvuje velké množství zahraničních návštěvníků. V průměru je v Nizozemsku téměř 30 % návštěvníků zahraničního původu. Chtěli byste muzeum, ve kterém pracujete, více zpřístupnit zahraničním návštěvníkům? Pokud nabídnete informace na webových stránkách a své marketingové materiály ve více jazycích, můžete lépe sloužit zahraničním návštěvníkům. Pomůže to přilákat turisty a vřele je přivítat.
Dostupnost pro zahraniční návštěvníky
Překlad webových stránek muzea může mít přímý vliv na počet návštěvníků. Dobře přeložené webové stránky usnadňují zahraničním návštěvníkům vyhledávání informací o cenách vstupného, otevírací době, výstavách a akcích. To snižuje práh pro plánování návštěvy a může vést ke zvýšení počtu návštěvníků. Již samotný fakt, že jim muzeum věnovalo pozornost jako návštěvníkům z dané země, vyvolá pozitivní pocit návštěvníka a zvýší chuť k návštěvě.
Zlepšená zkušenost návštěvníků
Návštěvníci, kteří nemluví místním jazykem, se budou cítit lépe, pokud si budou moci přečíst informace ve svém jazyce. Ujistěte se tedy, že i ostatní sekce vašeho muzea jsou přístupné zahraničním turistům. Zejména v případě dětí. Pozitivní zkušenost často vede k opakovaným návštěvám a pozitivní reklamě "word-of-mouth".
SEO a nalezitelnost online
Vícejazyčný obsah zlepšuje vyhledatelnost vašeho muzea na internetu. Vyhledávače jako Google hodnotí webové stránky lépe, pokud nabízejí obsah ve více jazycích. To znamená, že zahraniční návštěvníci, kteří hledají muzea nebo výstavy ve svém jazyce, najdou vaše muzeum mnohem snadněji. Clonable také obsahuje nejrůznější funkce SEO, které usnadňují další zlepšení mezinárodní optimalizace pro Google. Kromě toho můžete mezinárodní webové stránky propagovat lépe než webové stránky v původním jazyce, když začnete pracovat s placenými kanály, jako je například reklama Google. Google Ads totiž ocení, když jsou obsah a reklama v souladu.
Automatizace a personalizace s Clonable : úspora nákladů a efektivita
Pro muzea může být použití systému, jako je Clonable, darem z nebes. Clonable automatizuje mnoho překladatelských a internacionalizačních procesů, což usnadňuje a zefektivňuje správu vícejazyčného obsahu. Clonable navíc poskytuje nástroje pro personalizaci překladů, takže sdělení zůstává vždy autentické a relevantní pro různé publikum.
Automatizace překladů pomocí Clonable šetří čas i náklady. Namísto najímání celého překladatelského týmu můžete stále nabízet vysoce kvalitní překlady s omezenou pracovní silou. To vám umožní vynaložit více rozpočtu na jiné marketingové aktivity nebo vylepšení expozice.
Závěr
Překlady jsou důležitou součástí moderního muzejního marketingu. Pomáhají vašemu muzeu oslovit širší publikum, zlepšit zážitek návštěvníků a zvýšit jeho nalezitelnost online. Pomocí pokročilých nástrojů, jako je Clonable , můžete využívat výhod vícejazyčného obsahu i s omezenými zdroji. Výsledkem je přístupnější a úspěšnější muzeum, které přitahuje místní i zahraniční návštěvníky.