Přilákat více zahraničních návštěvníků jako sauna nebo wellness centrum? Nechte si přeložit své webové stránky

Sdílet

Ikona sdílení LinkedInIkona sdílení aplikace WhatsAppIkona sdílení na FaceBookuIkona části X

Překlady hrají důležitou roli v marketingu saun a wellness center, zejména při získávání zahraničních turistů. Dobře přeložené webové stránky v mateřském jazyce návštěvníků působí serióznějším a profesionálnějším dojmem, což je pro přilákání mezinárodního publika nezbytné.

Zahraniční turisté

Sauny a wellness centra jsou oblíbené u domácích i zahraničních turistů. Podle Evropské komise pro cestovní ruch (ETC) je wellness turistika v Evropě rostoucím trendem. Na Evropu připadá 39 % celosvětových výdajů na wellness turistiku. Také v Nizozemsku jsou sauny a wellness centra oblíbené a počet wellness pobytů se zvyšuje. Ačkoli se konkrétní procenta mohou lišit, ze zprávy nizozemské Wellness federace vyplývá, že wellness je pro domácí i zahraniční turisty hlavním důvodem návštěvy Nizozemska.

Sauna-pana.png

Chtěli byste wellness centrum, ve kterém pracujete, více zpřístupnit zahraničním návštěvníkům? Nabídka informací ve více jazycích zvyšuje dosah vašeho wellness centra na trh a přiláká více návštěvníků. Nabídkou reklamy, webových stránek a sociálních médií ve více jazycích můžete oslovit širší publikum a posílit svou značku na mezinárodní úrovni. Zahraniční turisté berou wellness centrum vážněji jako možnost, když vidí, že webové stránky jsou k dispozici v jejich jazyce. To vytváří profesionálnější image a vzbuzuje v potenciálních návštěvnících důvěru. To vede k vyššímu počtu návštěvníků a vyšším příjmům. Wellness turistika roste celosvětově rychleji než obecná turistika a využitím tohoto trendu můžete jako wellness centrum z tohoto rostoucího trhu těžit.

Přístupnost, inkluzivita a zážitek pro návštěvníky

Wellness centra přitahují různorodé mezinárodní publikum. Nabídkou informací ve více jazycích zajistíte, že návštěvníci z různých zemí porozumí požadovaným informacím a budou se cítit vítáni. Návštěvníci, kteří nemluví místním jazykem, se cítí lépe a návštěvu si více užijí, když si mohou přečíst všechny informace ve svém jazyce. Bez srozumitelných překladů se mohou návštěvníci cítit ztraceni nebo ohroženi, což negativně ovlivní jejich celkový zážitek. Překlady podporují inkluzivitu tím, že zapojují návštěvníky z různých prostředí. Nabídkou informací ve více jazycích dáváte najevo, že berete v úvahu různý původ návštěvníků, a zlepšujete tak celkovou atmosféru a spokojenost.

Závěr

Pomocí překladatelských nástrojů a služeb, jako je Clonable , můžete zajistit, že vaše wellness centrum bude pro zahraniční návštěvníky atraktivnější. To vede k větší spokojenosti, většímu počtu opakovaných návštěv a pozitivní reklamě "word-of-mouth", což v konečném důsledku přispívá k úspěchu vašeho wellness centra.

Související blogy

veletrh.jpg

Případová studie: Jaarbeurs, zrychlení a usnadnění přístupu k webovým stránkám pro návštěvníky, kteří nemluví nizozemsky.

7155205.jpg

Případová studie: Mezinárodní SEO, jak Clonable rozvíjí firmy

emiel.jpg

Případová studie: Obchod WooCommerce NFCW.co.uk a Clonable - Rychlé mezinárodní škálování