O stránkách Clonable

Clonable - váš klonovací a lokalizační nástroj pro webové stránky a webové obchody.

E-mail
info[@]clonable.net
Telefonní číslo
+31 492 77 52 69
Adresa

Obchodní centrum Gemert
Scheiweg 26
5421 XL Gemert

Elektronické obchodování v Belgii

Elektronické obchodování v Belgii

Máte nizozemské stránky a chcete je přenést do zahraničí? Dobrým prvním krokem je expandovat k našim jižním sousedům a začít s elektronickým obchodem v Belgii. V roce 2021 bylo 55 % nákupů v elektronickém obchodě uskutečněno v zahraničí, z toho 34 % v Nizozemsku. Nabízet své produkty nebo služby v Belgii má tedy určitě smysl. Protože mluví stejným jazykem, nemusíte své stránky překládat. Dávejte však pozor na některé výrazy: například "showroom" je ve vlámštině "toonzaal" a "sale" se nazývá "solden". Díky těmto drobným slovním změnám zachytí vaše stránky i belgické vyhledávače. Mezi nizozemským a belgickým zákazníkem však existují určité rozdíly. Na této stránce si můžete přečíst o nákupním chování Belgičanů na internetu.

3 nejčastější zahraniční online nákupy:

  1. Nizozemsko
  2. Francie
  3. Čína

3 nejvýznamnější kategorie výrobků:

  1. Oblečení a obuv (29 %)
  2. Elektronika (16 %)
  3. Krása a zdraví (15%)

3 nejoblíbenější platební metody:

  1. Platební karta (34 %)
  2. Kreditní karta (25%)
  3. Digitální peněženka (Paypal, Allpay; 24 %)

Čísla: Průzkum přeshraničních zákazníků v oblasti elektronického obchodování , který provedla Mezinárodní poštovní spolupráce (IPC).

Zaplatit a odeslat do Belgie

V Belgii lidé raději platí debetní kartou. Služba iDeal tam však není známá. Místo toho používají jako elektronickou platební metodu Bancontact. Pokud tedy chcete své webové stránky přenést do Belgie, je důležité, abyste na ně tuto platební metodu přidali.

Pro přepravu můžete obvykle použít nizozemskou poštu. Belgičané dokonce považují za důležité, abychom jejich zásilky jednoduše doručovali prostřednictvím důvěryhodné sítě a služeb PostNL. Protože tuto společnost znají, vzbuzuje důvěru, pokud své výrobky posíláte prostřednictvím společnosti PostNL. Tato důvěra pak přispívá k pravděpodobnosti, že si lidé na vašich webových stránkách něco koupí.

Belgický zákazník:

92 % respondentů chce, aby jim byly balíky doručovány domů.
86 % používá sledování a dohledávání
63 % si myslí, že obaly by měly být recyklovatelné.
38 % dává přednost udržitelným dodávkám
34 % respondentů očekává, že v budoucnu bude více nakupovat v sousedních zemích.