O stránkách Clonable

Clonable - váš klonovací a lokalizační nástroj pro webové stránky a webové obchody.

E-mail
info[@]clonable.net
Telefonní číslo
+31 492 77 52 69
Adresa

Obchodní centrum Gemert
Scheiweg 26
5421 XL Gemert

Elektronické obchodování v Německu

Elektronické obchodování v Německu

Chcete se svým internetovým obchodem dobýt německý trh? Němci patří mezi největší online kupující v Evropě. Německý trh je s více než 83 miliony obyvatel téměř pětkrát větší než nizozemský a celkový obrat elektronického obchodu je dvakrát vyšší. V roce 2021 bude 12 % elektronického obchodu v Německu nakupováno ze zahraničí. Dostatečný důvod k tomu, abyste prověřili, zda bude mít váš internetový obchod úspěch i v němčině. Pokud vytváříte internetový obchod, ujistěte se, že všechny potřebné informace najdete na svých webových stránkách. Německý zákazník chce před nákupem online vědět vše o předpisech, možnostech vrácení zboží a podmínkách. Dává také přednost kvalitě a referencím před nízkou cenou. Proto tomu přizpůsobte klíčová slova.

3 nejčastější zahraniční online nákupy:

  1. Čína
  2. Spojené království
  3. Rakousko

3 nejvýznamnější kategorie výrobků:

  1. Oblečení a obuv (30%)
  2. Dům a zahrada (15%)
  3. Sport a koníčky (14 %)

3 nejoblíbenější platební metody:

  1. Digitální peněženka (Paypal, Allpay; 52 %)
  2. Kreditní karta (16 %)
  3. Na účet (13 %)

Čísla: Průzkum přeshraničních zákazníků v oblasti elektronického obchodování , který provedla Mezinárodní poštovní spolupráce (IPC).

Spolehlivost a ochrana soukromí

Němci kladou velký důraz na spolehlivost a schválení. Značkou důvěry prokazujete, že váš obchod zkontrolovala nezávislá instituce, a zvyšujete tak šance na nákup u německého zákazníka. Tyto německé značky důvěry jsou nejběžnější:

Ochrana soukromí na internetu je v Německu také velmi důležitá. Německé právní předpisy týkající se ochrany soukromí, otisků (Impressum), kopírování, ochrany údajů a jejich uchovávání jsou mnohem přísnější než v Nizozemsku. Datenschutzerklärung je povinný také v případě, že na svých webových stránkách zpracováváte osobní údaje. Zde je například uvedeno, jak a proč shromažďujete údaje o zákaznících. Uvádíte také, jak se může zákazník odhlásit například z odběru newsletteru. Toto prohlášení uveďte na viditelném místě ve svém internetovém obchodě, například v horní nebo dolní části domovské stránky.

Německý zákazník:

92 % respondentů chce, aby jim byly balíky doručovány domů.
82 % používá sledování a dohledávání
67 % si myslí, že obaly by měly být recyklovatelné.
41 % dává přednost udržitelným dodávkám
26 % očekává, že v budoucnu bude více nakupovat v sousedních zemích.