O stránkách Clonable

Clonable - váš klonovací a lokalizační nástroj pro webové stránky a webové obchody.

E-mail
info[@]clonable.net
Telefonní číslo
+31 492 77 52 69
Adresa

Obchodní centrum Gemert
Scheiweg 26
5421 XL Gemert

Přes hranice

Přes hranice

Uvažujete o rozšíření svých webových stránek nebo internetového obchodu do zahraničí? Nebo zahraniční spotřebitelé vědí, jak vaše webové stránky sami najít? To je dobrá zpráva, protože to znamená, že rostete. Na jiných trzích jsou prostě jiné problémy. Přečtěte si, co je třeba vzít v úvahu, v tomto příspěvku na blogu.

Posuňte své limity

Vzhledem k růstu mezinárodního trhu elektronického obchodování objednáváme stále snadněji ze zahraničí. Mezinárodní platformy se zrychlují neuvěřitelným tempem. To se odráží i v oblibě nearshoringu: velké společnosti stále častěji přesouvají své sklady z velkých zemí, jako je Čína, do míst blíže k domovu. To souvisí se zabezpečením dodávek a udržitelností celého řetězce. Například v oblasti módy se výroba přesouvá z Asie do Turecka nebo Portugalska. Zkrácení řetězce je velmi orientované na Evropu.

Díky tomuto růstu existuje pro nizozemské internetové obchody velký trh: Evropané stále častěji nakupují v zahraničí. 13 % návštěvníků nizozemských internetových obchodů pochází ze zahraničí. Očekává se, že tento růst bude pokračovat: za 10 let budou zákony a předpisy mnohem více harmonizovány a zaměřeny na přeshraniční obchod, což ještě více usnadní a urychlí objednávání v zahraničí. Je však třeba mít na paměti některé důležité věci. Jen v EU je 27 zemí, každá s vlastními pravidly a preferencemi. Proto je důležité seznámit se se zemí, do které se chcete dostat. Zdesi přečtěte o různých zemích a o tom, na co si dát pozor.

návštěvníků nizozemských internetových obchodů pochází ze zahraničí.

Přes hranice s PostNL

Pokud je pro zahraniční kupující něco důležité, pak je to spolehlivost. Je třeba zvážit, zda je nákup na zahraničních webových stránkách stejně spolehlivý jako nákup na domácích stránkách. To závisí především na způsobu odeslání a vrácení objednávky. Zákazník musí mít jistotu, že mu zásilka dorazí v dobrém stavu a že ji bude možné snadno vrátit, pokud mu nebude vyhovovat. Kromě toho chce každý vědět, kdy jeho zásilka dorazí, a proto je podmínkou i možnost sledování a sledování zásilky.

Přeprava

V dnešní době je naštěstí téměř stejně snadné poslat své výrobky přes hranice jako v rámci Nizozemska. PostNL nabízí spolehlivé a snadné služby pro zasílání zásilek do zahraničí. To můžete snadno provést prostřednictvím svého důvěryhodného a existujícího účtu PostNL nebo si můžete účet vytvořit. Společnost PostNL nabízí různá řešení přepravy v závislosti na velikosti zásilky. Pro zásilky do 2 kg nabízejí chytré řešení zasílané prostřednictvím levnější sítě. V rámci účtu se automaticky vygenerují všechny celní formuláře. Je také možné propojit váš internetový obchod s účtem PostNL. Automaticky se vám vygenerují přepravní štítky, což je snadné, ne?

Snadné řešení pro vrácení zboží podporuje opakované obchody

Více než 10 % všech objednávek je vráceno. U sportovních a herních výrobků je to dokonce 15 % a u oblečení a obuvi nejméně 25 %! Dobrý a spolehlivý proces vrácení zboží má proto velký význam. Váš zahraniční zákazník také pravděpodobněji nakoupí, pokud ví, že může svůj nákup bez problémů vrátit. Naštěstí i v tomto případě nabízí společnost PostNL dobrou službu. Díky spolupráci se spolehlivými partnery v zahraničí je vždy v blízkosti k dispozici místo předání a možnost převzetí vyzvednutých zásilek. V závislosti na hmotnosti zásilky existuje příslušný postup pro vrácení. V rámci Evropy je navíc možné sledovat vaše vrácené zboží pomocí služby Track & Trace.

Sledování a dohledávání

S PostNL můžete své zásilky plně sledovat prostřednictvím služby Track & Trace, a to nejméně v 7 jazycích! Zákazníci tak mají jistotu: vždy vědí, kde se zásilka nachází. Jak již bylo zmíněno, společnost PostNL nabízí také sledování a dohledávání vrácených zásilek. Díky tomu můžete sami sledovat návratnost a vědět, kdy ji můžete očekávat. Pokud ve svém internetovém obchodě nabízíte sledování a dohledávání zboží, vzbudíte tím větší důvěru, což nepřímo zajistí, že zahraniční zákazník nakoupí ve vašem obchodě dříve.

Udržitelnost

Kromě spolehlivosti je důležitou základní hodnotou objednávání v zahraničí také udržitelnost. Tam, kde nyní spotřebitelé volí bezplatné a rychlé doručení, budou v budoucnu nejčastějším způsobem doručování zásilek udržitelné možnosti doručení. Ve většině evropských zemí si více než 85 % spotřebitelů myslí, že obaly by měly být recyklovatelné, a více než 40 % dává přednost udržitelnému doručování. Zadesetlet budouspotřebitelé jednoduše předpokládat, že každá zásilkajezabalena udržitelným způsobem .Je proto důležité, aby kupující získal přehled o emisích CO2 svých zásilek a vratek. Zásadní je, abyste měli také dobrou nabídku udržitelných řešení pro své mezinárodní zákazníky: například skladování a dodávky bez emisí CO2. Společnost PostNL nabízí dobré služby i v této oblasti: její mezinárodní třídicí centrum IMEC je plně CO2 neutrální a zkoumá možnosti ekologické letecké dopravy pro zásilky mimo Evropu.