🎉 Spustili jsme náš nový plugin pro WordPress! Stáhnout nyní

5 důvodů, proč přeložit webové stránky restaurace a jídelní lístek

S rostoucím propojením světa význam překladatelských služeb exponenciálně roste. V pohostinství to platí zejména pro restaurace. Webové stránky a jídelní lístek restaurace jsou obvykle první, co potenciální zákazník uvidí, a pokud nejsou v jazyce, kterému zákazník rozumí, pravděpodobně si vybere jinou možnost.

Mezinárodní zákazníci

Existuje mnoho důvodů, proč byste měli přeložit webové stránky a jídelní lístek své restaurace, ale zde je pět hlavních:

1. Zahraniční návštěvníci

Pokud sídlíte ve městě, které přitahuje mnoho zahraničních návštěvníků, je nezbytné mít webové stránky a menu, které jsou pro ně srozumitelné. I když je vaše restaurace známá a oblíbená, mnoho návštěvníků nemusí umět číst anglicky nebo si nemusí být dostatečně jistí, aby si objednali z jídelního lístku v jazyce, který zcela neznají. Pokud nabídnete přeloženou verzi svých webových stránek a jídelního lístku, usnadníte zahraničním návštěvníkům vyhledání a využití vaší restaurace.

2. Rozšiřte svou zákaznickou základnu

I když se nenacházíte v oblasti s velkým počtem zahraničních návštěvníků, je pravděpodobné, že ve vašem městě nebo vesnici žijí lidé, kteří hovoří jinými jazyky. Pokud jsou vaše webové stránky a nabídka pouze v angličtině, vylučujete tím z řad potenciálních zákazníků velkou část populace. Pokud nabídnete přeloženou verzi svých webových stránek a menu, můžete oslovit mnohem širší publikum a rozšířit svou zákaznickou základnu.

3. Snížit pravděpodobnost nedorozumění a stížností.

Pokud zákazník nerozumí vašim webovým stránkám nebo jídelnímu lístku, je pravděpodobné, že nepochopí, co si objednává, nebo bude s jídlem nespokojen. To může vést k negativním recenzím a stížnostem, které mohou poškodit pověst vaší restaurace. Pokud nabídnete přeloženou verzi svých webových stránek a menu, můžete předejít nedorozuměním a zajistit, aby byli vaši zákazníci spokojeni.

4. Udržujte si dobrou pověst své restaurace

V dnešním propojeném světě se snadno šíří dobré i špatné informace. Pokud vaše restaurace získá pověst restaurace, které je těžké porozumět nebo která má špatnou obsluhu, může být obtížné ji obnovit. Nabídkou přeložené verze webových stránek a jídelního lístku můžete přispět k udržení dobré pověsti své restaurace a zajistit, aby zákazníci měli pozitivní zkušenosti.

5. Zlepšení optimalizace pro vyhledávače

Pokud chcete, aby byla vaše restaurace snadno nalezena na internetu, je důležité mít propracovanou strategii optimalizace pro vyhledávače(SEO). Jedním z faktorů, které Google a další vyhledávače zohledňují při řazení webových stránek, je přítomnost přeloženého obsahu. Pokud nabídnete přeloženou verzi svých webových stránek a jídelního lístku, můžete zlepšit umístění své restaurace ve výsledcích vyhledávání a usnadnit potenciálním zákazníkům, aby vás našli.

Překlad webových stránek restaurace: jak začít?

Jedním ze způsobů, jak přemýšlet o překladu webových stránek restaurace, je zvážit, jaké informace by měl potenciální zákazník znát. Může se jednat o jídelní lístek, ceny, umístění a otevírací dobu. Dalším důležitým faktorem je celkový tón a styl webových stránek. Je například restaurace neformální nebo formální? Je vhodný pro rodiny s dětmi?

Za předpokladu, že je webová stránka v současné době v angličtině, existuje několik různých způsobů, jak řešit její překlad. Jednou z možností je použít překladatelský nástroj, například Překladač Google. Tento postup může být rychlý a snadný, ale ne vždy poskytuje nejpřesnější výsledky. Další možností je najmout si profesionálního překladatele. To může být dražší, ale také to může zajistit, že význam původního textu bude v novém jazyce přesně vyjádřen.

Při překladu webových stránek je také důležité zohlednit kulturní kontext cílové skupiny. To může znamenat úpravu textu nebo grafiky na webu. Některé termíny nebo pojmy, které jsou běžné ve Spojených státech, nemusí mít v jiné zemi smysl. Důležité je také zvážit celkové uspořádání webu a to, zda je web stále snadno ovladatelný.

Po překladu webových stránek je důležité je pečlivě zkontrolovat a ujistit se, že neobsahují žádné chyby. důležité, pokud budou stránky viditelné pro velké publikum. Jakmile je web připraven, může být spuštěn v novém jazyce a zpřístupněn celé nové skupině potenciálních zákazníků.

Jak mohu nabídnout své webové stránky restaurace ve více jazycích?

Clonable umožňuje přeložit celý web restaurace do desítek jazyků. Můžete tak snadno a rychle informovat hosty o své restauraci, jídelním lístku a okolí pomocí překladu založeného na strojovém učení a možnosti rychlého vylepšování pomocí editoru ve front-endu a pravidel pro nahrazování. Veškeré informace, včetně informací o cenách nebo zajímavostech v regionu, jsou průběžně automaticky překládány a mohou být vašim hostům poskytnuty v desítkách jazyků. Clonable tak umožňuje překonat jazykové bariéry mezi vaší restaurací a vašimi zákazníky v digitálním světě.

Obdržte demo vašich webových stránek přeložených pomocí Clonable

Clonable je dokonalou platformou pro překlad všech webových stránek pro vaši restauraci. Požádejte o ukázku a začněte překládat své webové stránky do desítek dalších jazyků a oslovte své zákazníky v jejich rodném jazyce ještě dnes. Zvyšte počet návštěvníků a hostů a rozšiřte svou mezinárodní přítomnost pomocí pouhých několika kliknutí, která jsou poháněna strojovým učením překladu.

Máte ještě otázky?

Pak vyplňte níže uvedený formulář.

Související blogy: